יום מוקד מעורבות חברתית תשפ"ג

יום מוקד 25.10.2022

הודעה מלימור בסעוד – רכזת מעורבות חברתית

היום שלישי 25.10 התקיים יום המוקד-חשיפת התכנית מ"התפתחות אישית למעורבות חברתית". ⭐🌟

 

היום החל בסבב קצר של חלק ממקומות ההשמה בחטיבת הביניים.

במקביל בשכבת י' נערכו שעורי חינוך שהתמקדו בהיכרות עם התכנית, מטרותיה, דרישותיה , לרבות סבב של מקומות השמה  מרכזיים בכיתות.

 

בשכבת יא נערכו שעורי חינוך שהתמקדו במחויבות לקהילה ותכנון פרויקט קבוצתי. בנוסף, נערכה באודיטוריום הרצאתה של חגית רון רבינוביץ' בנושא שילוב בעלי צרכים מיוחדים במשפחה ובחברה.

 

בשכבת יב נערכו סבבים של  "רוח הלוחם" ו"אחריי" המעודדים בניית כושר קרבי, מנהיגות ושירות צבאי משמעותי ; בשעור חינוך החל תכנון פרויקט קבוצתי-חברתי ובהמשך התקיימה הרצאתו של סא"ל ירון בוסקילה בנושא חוויות מעצבות שינויים ויצירת שירות צבאי משמעותי.

 

במרכז היום התקיימה הפסקה פעילה של מקומות התנסות שונים בלווי די ג'י של שברולט. הייתה גם נציגות של ניהול מקומות ההתנסות בעיריית חולון.

 

הפעילות במספר זירות , בכלל השכבות, מלמדת שבתיכון השש שנתי ע"ש קוגל מעורבות חברתית זה לא רק ערך , אלא דרך חיים. את היום הזה לוו הממ"צים ( מדריכי מעורבות צעירים) שמיועדים לסייע בהטמעת התכנית וערכיה בבית הספר. הם מאד התרגשו וחלקם כבר שיתפו בחוויות ראשונות מהאירוע..(:

 

בהמשך אשמח לקבל משובים על אירוע זה. נעשה זאת באופן מסודר.

 

אירוע רב משתתפים זה כלל מעורבות פעילה של מחנכים, מורים, תלמידים וגורמים נוספים בקהילה.

זו ההזדמנות להגיד תודה לצוותי המחנכים, למורים המלווים והמשגיחים , לרכזות השכבות, לצוות היועצות; אילן האמון על הצד הטכני/תקשובי ;

לשמעון ואבות הבית; לאדוארדו שסייע לתעד ; לעובדי המנהלה; לממ"צים, לחיילי פרק משימה , לאולגה גנזר  

על העזרה,התמיכה וההכוונה; לסיגל בלס על ההשראה; ליהודית על התמיכה והגמישות. 

תודה מיוחדת לסמדר וליוסי על הסיוע והתמיכה.

 

המפגש של המליאה עסק היום בין השאר מלמידה מהצלחות. מוקדם עדיין לדבר במונחים של הצלחה. עם זאת , ניכר כי יש בקוגל קהילה רחבה ותומכת

תודה לכולכם/ן ❤

לצפייה באלבום גוגל

הגדרות כלליות כניסה למערכת