הישרדות בשואה - פרויקט

לקראת יום השואה והגבורה תפש"ג: ריקרדו לפין הוא ספרן בבית הספר – להלן פרויקט שלו המיועד בין היתר ללשימור זיכרון השואה והגבורה.
"שמי ריקרדו לפין, בתור ילד לא ידעתי שאמא שלי שורדת שואה. בדמיוני, לשורדי שואה היה מספר בזרוע ולאמי לא היה. ידעתי שילדותה עברה בצל המלחמה הגדולה. היא, כמיליוני אנשים באירופה כולה.
הגעתי לישראל בנעוריי, כפליט מהדיקטטורה הארגנטינאית. כבר כלוחם בצבא, נחשפתי לסיפורים רבים על שורדי שואה. כך גיליתי שאמי, היא בעצם "ילדת שואה". עם התודעה החדשה, החל אצלי תהליך של חיפוש וחקירה שנמשך עשורים בניסיון לשחזר את ילדותה. אולם אמי אז שיתפה במעט פרטים, במהלך השנים הללו כבר בזקנתה, ילדותה "חזרה אליה" מה שהוביל לתהליך של הדרדרות פיזית ומנטלית ובסופו של דבר למצב של ניתוק מעצמה ומהמציאות. בזמן פטירתה, החלטתי להמשיך באיסוף החומרים ולהפוך את קורותיה, נדודיה והניסים שנקראו בדרכה, לספר, למען שלא ייעלמו עם מותה.
בסגרים השונים בזמן פנדמיית הקורונה, כתבתי ספר, שפרקי ילדותה משולבים בפרקי ילדותי- כדור שני. הספר קיים באמזון קינדל גם במהדורה מודפסת, בספרדית.
מטרת ההד סטארט הנוכחי הוא לאפשר את תרגומו לעברית למען הקהל הישראלי, לדוברי עברית בתפוצות, לבניי שנולדו כאן.
מוזמנים להצטרף ולתמוך בפרוייאקט, להנות מסיפור ייחודי ורחב ממדים, המתאר את הישרדותה בשואה של משפחה שלמה: סבתי ותשעת ילדיה.
תהיו שותפים!"


https://headstart.co.il/project/69743

הגדרות כלליות כניסה למערכת