הפקת פרוייקטים בתקשורת הפקות

תלמידי מגמת התקשורת מפיקים מדי שנה עשרות פרוייקטים לבחינת הבגרות בתקשורת הפקות. במסגרת דרישות הבגרות בונים אתר מקיף ובו סרט דוקו, פרסומת, ג'ינגל לרדיו, סרטון ויראלי ותוצרים נוספים. כל הנושאים עוסקים בתרומה לקהילה ואקטיביזם חברתי. הבסיס לכל תוצרי ההפקה הינו תחקיר רציני הכולל סקרים וראיונות, כנדרש בעולם האמיתי. המסר לתלמידינו הינו לחלום בגדול ולממש את החלומות, וצוות המורים המסור והמקצועי מסייע להם בכך.
השבוע נפגשו תלמידי המגמה עם דין מרישניקוב אשר סיפר את סיפורו לסרט דוקו מרגש ומעצים עד דמעות בנושא הפרויקט, על פוסט טראומה שחווה בשירותו בצהל.
תלמידים נוספים צילמו לסרט הדוקו שלהם את דומיניק זוכה תוכניות הריאליטי 2020 על סיפורו האישי כמכור קשה לסמים ושיקומו מעורר ההשראה ומעל הכל המסר החשוב שלו לבני הנוער. צוות נוסף של תלמידות החליטו לעסוק בבחינת הבגרות שלהן בתקשורת בהעלאה למודעות של חרמות בקרב בני הנוער וחלמו לראיין את אופק הילדה המדהימה שהופיעה בכתבה חדשותית בפריים טיים עם סיפורה המזעזע על החרם החברתי שטילטל את חייה.תלמידינו ראיינו וצילמו את אופק לסרט שכל תלמיד והורה מחוייב לראות. רונית צחר מלכה רכזת המגמה: "במגמת התקשורת ניתנת לתלמידינו הזכות לעסוק בנושאים הכי משמעותיים שיש בחיינו, התלמידים חווים תהליכים מעצימים, תכנים מיומנויות ומשמעות לחיים ולנו נותר רק להיות גאים בהם על הדרך שהם עושים כאזרחים מעורבים, רגישים לזולת ואקטיביסטים מהמעלה הראשונה."

הגדרות כלליות כניסה למערכת