יום המעשים הטובים תשע"ט

דורות מתקרבים-פעילות עם ניצולי שואה בבית להיות במהלכה: תלמידי י"א 5 עם המחנכת ןהמןרה אורלי מאמיה כיבדו את ניצולי השואה בארוחת בוקר בריאה. בהמשך כל הנוכחים השתתפו בפעילות ספורטיבית משותפת . בסיום הפעילות, תלמידי יא 5 העבירו הרצאה בנושא בריאות.

לצפייה באלבום התמונות 

תלמידי י"ב 7 והמחנכת חנית חדד סיניק - התנדבות בגן "פטל"

תלמידי כיתה יב7 ותלמידים מחטיבת הביניים ביקרו היום ובילו את יום המעשים הטובים בגן פטל. תלמידי קוגל הפעילו את ילדי הגן. הילדים עשו יצירות בנושא האביב, שרו, רקדו ושיחקו בחצר.

לצפייה באלבום התמונות

תלמידי יא3 במועדון שלו- מועדון גמלאים

יום המעשים הטובים בקוגל: תלמידי יא 3 והמחנך מיקי שגיא . דורות מתקרבים – מפגש עם מועדון הגמלאים "שלו" : הדרכה על שימוש בסמרטפון ובמחשב+ פעילות מסך ירוק .

התנדבות היום בשני מוקדים: בעמותת הצל לבו של ילד ובתחנת כיבוי אש בחולון

כיתה י"ב 6 המחנכת סיגל בלס והמורות אורנה מאירוביץ ואמה אברמוב התנדבו היום בשני מוקדים: בעמותת הצל לבו של ילד, שם שיחקו עם הילדים ויצרו אתם כתרים ופרפרים. לאחר מכן צעדו לתחנת כיבוי אש בחולון וכיבדו את לוחמי האש בארוחה מפנקת. היה יום מרגש ומשמעותי

לצפייה באלבום התמונות

תלמידי כיתה יב 3 - פעילות בגן דותן

תלמידי י"א-1 המחנכת מלי אורטל והמורה שרון גלית התנדבו בגן סיסם

התנדבות ב"גן אלון" בחולון

יב 5. – התנדבות ב"גן אלון" בחולון. התלמידים התנדבו ב"גן אלון" בחולון ונהנו מכל רגע. התלמידים שיחקו עם ילדי הגן, עשו איתם יצירה ושוחחו איתם.

לצפייה באלבום התמונות

תלמידי כיתה י"א 6, המחנכת אילנה מזרחי והמורה אורלי שלום התנדבו במת"נס לזרוס שבג'סי כהן

יום מעשים טובים – תלמידי כיתה י"א 6, המחנכת אילנה מזרחי והמורה אורלי שלום התנדבו במת"נס לזרוס שבג'סי כהן. במהלך ההתנדבות הם הפעילו את הגמלאים של המועדון, שיחקו עם ילדי הגן , צבעו גדר וסידרו את הג'מבורי של המועדון.

התנדבות בגן גל. - י"א 4 י"ב 4 ונציגים מכיתה ח' 6 וכיתה ט' 6

יום מעשים טובים- תלמידי כיתה י"א-4, תלמידי כיתה י"ב 4, נציגים מכיתות ח'-6 ו- ט'6 בליווי המחנכות דין אביב, רחלי אלייב והמורה אתי דברשווילי התנדבו בגן גל. התלמידים הפעילו את ילדי הגן שיחקו ועשו אתם פעילות יצירה.

לצפייה באלבום התמונות

התנדבות במועדון הגמלאים חובבי ציון - יא 7 וציגים מט'3

יום מעשים טובים – דורות מתקרבים : תלמידי "א 7, נציגים מכיתה ט'-3, המחנך יאיר אברהם והמורה אירית מור התנדבו במועדון הגמלאים חובבי ציון לפעילות משותפת במהלכה ניהלו שיחות היכרות שיחקו שש-בש, דמקה, קלפים וניהלו וצבעו מנדלות.

לצפייה באלבום התמונות

התנדבות במרכז קש"ת - י"א 2 המחנך יוסי רטנובסקי והמורה תמר אליאס

יום מעשים טובים- תלמידי י"א 2 המחנך יוסי רטנובסקי והמורה תמר אליאס התנדבו במרכז קש"ת – מרכז תעסוקתי לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. התלמידים עבדו עם החוסים ועזרו להם לסיים להכין משלוח גדול. ולאחר ארוחת הבוקר עשו להם הפסקה פעילה ובה תחנות באולינג, יצירה, קעקועים ועוד. ההתנדבות הייתה מרגשת במיוחד.

לצפייה באלבום התמונות

י"ב -1 ונציגים מכיתה ט'-4: התנדבות היום במועדון הגמלאים שבמתנ"ס נאות שושנים

יום מעשים טובים- תלמידי י"ב -1 ונציגים מכיתה ט'-4, המחנכת לימור בסעוד והמורה מוטי יעיש התנדבו היום במועדון הגמלאים שבמתנ"ס נאות שושנים ועשו יחד פעילות יצירה שעסקה בנושא מסכות ותפקידם בחיינו.

לצפייה באלבום התמונות.

הפנינג בקוגל

יום שלישי ה- 26/3/2019 הוא יום המעשים הטובים בבית הספר.

ביום זה כל מורי ותלמידי בית הספר עוסקים בתרומה לקהילה. יש ביום הזה אמירה שנתינה, תרומה לקהילה, התנדבות, מעורבות חברתית חשובות לנו. 
שכבת י' בשיתוף עם מועצת התלמידים של החטיבה יזמו ביום זה הפנינג "נוער למען נוער" ובו נמכרו קאפייקס, כדורי שוקולד, מלבי, צמר גפן מתוק, פופקורן, נקניקיות ועוד. 
מטרת ההפנינג היא סיוע לנוער ממשפחות מעוטות יכולות. כל הכסף שנאסף מהמכירות ייתרם לנוער ממשפחות מעוטות יכולת.

לצפייה באלבום התמונות

הגדרות כלליות כניסה למערכת