ברכת מנהלת השש שנתית

קהילת קוגל,

שמחה ונרגשת לפתוח את שנה"ל תשפ"ג.

מתרגשת להצטרף לקהילת קוגל הכוללת מורים, אנשי מנהלה, תלמידים והוריהם.

שמחתי להכיר בכוחה של קהילת קוגל הנובע ממורשת מפוארת, זהות ברורה ומטרה משותפת. קהילה המכירה בחשיבות קשר אישי ויחסי הגומלין בין חברי הקהילה.

השנה נמשיך לטפח את הקשרים בין  חברי הקהילה. הקשר יהיה מבוסס על כבוד, הקשבה ושקיפות. תקשורת טובה ויחסי הגומלין בין חברי הקהילה יובילו לאקלים מיטבי, קידום והצלחה ויפתחו את תחושת השייכות והמעורבות של כלל חברי הקהילה בבי"ס.

האתגרים העומדים בפנינו כמי שמכינים את התלמידים לחיים בוגרים במאה ה- 21 הם מורכבים וכוללים רבדים רבים. המיומנויות הנדרשות ואשר יידרשו בעתיד מתלמידינו כאנשים בוגרים בתקופה זו יכללו למידה מתמדת של תחומי ידע חדשים שעדיין לא קיימים כיום. לכן, אנו בבית הספר נפעל להקניית יכולות ולא רק להקניית ידע. המורה בכיתתו הוא מנהיג חינוכי אשר מדריך תהליך למידה שיוביל לתחושת מסוגלות, מיצוי הפוטנציאל ומצוינות המורה הוא מנהיג חינוכי הפועל לטיפוח היחיד במטרה להוביל להכשרתו של התלמיד לקראת העתיד החברתי והתעסוקתי.

בנוסף ליעדים הלימודיים, החינוך עומד מול אתגרים חברתיים ותרבותיים.

הצוות החינוכי עוסק בסדר החברתי בארץ ובעולם ומעודד חשיבה ביקורתית, עשיה חברתית ומעורבות בקהילה מתוך רצון להוביל תהליכים חיוביים.

תלמידים יקרים, צוות בית הספר ואני כאן כדי לתת לכם את כל הכלים והתמיכה ולהוביל אתכם להצלחה.   אתם מצידכם נדרשים להפגין מוטיבציה גבוהה, אחריות אישית ומשמעת.

אנו סומכים עליכם שתהיו שותפים מלאים לתהליכים של למידה ושל טיפוח השייכות החברתית המתקיימים בבית ספרנו.

בשם קהילת קוגל אני מקדמת בברכה את חברי הקהילה החדשים – מורים, תלמידים והוריהם ומאחלת לכולם התאקלמות טובה ומהירה.

אני מודה על קבלת הפנים החמה שקבלתי מכל חברי הקהילה,

ומאחלת לכול אחד ואחת מכן  שנת לימודים משמעותית, מצמיחה, ובטוחה, שנה שבה נמשיך לפעול יחד כקהילה מתוך הבנה שיש בה כוח לחזק את היחיד וגם את הכלל.

                  שלכם,

                    סמדר חדד

                    מנהלת השש שנתי קוגל חולון

הגדרות כלליות כניסה למערכת