טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה תשפ״ד

בית הספר התיכון השש שנתי קוגל התייחד הבוקר עם זכרם של בוגריו, חיילי צבא הגנה לישראל ונפגעי פעולות האיבה, אשר אינם איתנו עוד. השנה נוספו למניין נופלי קוגל שני שמות של בוגרינו, איתי יוסטון הדר וסאן אמנון יעקובוב, אשר נרצחו במסיבת 'נובה' בשבעה באוקטובר.

בליבנו שוכן הכאב על החיילים האמיצים שנפלו בַּקְּרָבוֹת למען עם ישראל. צעירים וּצעירות מלאי חיים, שמסרו את נפשם כדי להגן על ביתנו ועל חירותנו. אנו נושאים את זכרם של כל מי שנרצחו בִּידֵי מתנקשים וּמרצחים, חפים מפשע שחייהם נגדעו בטרם עת. כאבנו אין קץ על האובדן והטראומה שפקדו משפחות רבות. אך דווקא מתוך הכאב והאבדן צמחה לנו גבורה לאומית וּביטחון לאומי. חיילינו ממשיכים להילחם למען חירותנו, והעם לומד להתאחד סביב הכאב, אך גם סביב התקווה לשוב החטופים ולשלום החיילים.

אנו מוקירים היום את זכר חללי צה"ל ועמם את זכר האזרחים, קורבנות האיבה, וּמרכינים ראש אל מול תעצומות הנפש של משפחות השכול. מתוך האבל הכבד, נשאב כוח לחיות בכבוד, בגאווה וּבתקווה.

אנו מודים לכל מי שטרחו וסייעו בביצוע הטקס. תודה לתלמידים אשר השתתפו בטקסי הזיכרון השנה:
לעידן אברהם, להילה בלוך, לנגה ווינבך, לאריאל רצאבי, לאגם דוידוב, לאדל בר דויד, לליאם טליאס, לשירה ווייס, לשיר ארז, לדניאל ליסטגרט, לכרמל הורביץ ולהילה כחלון.
תודה לכל בנות הלהקה בניצוחו של שי חזן: נועה ירחי גליק, לישי פניז׳ל, דריה קונוואי, עופרי מורד, שי גבריאל, ליאן יהושפט, נויה חולי, ליהי אסתר אואקנין ונוגה בוכניק.

תודה מיוחדת לאיתי מזרחי ולסופי איאוחים, לאסף אליאסי, לענבר מגדל, לעומר שאול וליאם פריג׳, לאנדי ראסין ולנועה קרופניק, לפז ישראלי ולמיכאל גנות.

תודה גם לצוות בית הספר:

למנהלת בית הספר השש שנתי, הגב׳ סמדר חדד ומנהלת החטיבה, הגב׳ לילך דיין, לאיתי סמוליאר ולשי חזן שהיו אמונים על הטקסטים, הקריינים והופעת להקת בית ספר, לאולגה גנזר על הניהול, לאלון אופיר ולדורית בייטל כהן, על סיוע רעיוני ומעשי ללא תנאי, לעפרה שרן על העשרה תוכנית אינסופית, למגלי רונו ולתמר כהן, לצוות החינוכי של שכבת י׳ בניהול אורלי בולשוב ובסיוע יעל לוי ומוטי יעיש, על ניהול קיר הזיכרון, וליפתח מרקוביץ האמון על נושאי הבטיחות והדלקת המשואה.

תודה מיוחדת לצוות החטיבה: לעדי שלם על התיאום והסיוע, לכל קבוצת אזרחות פעילה, העוסקת בשורדי שואה ובנושא החטופים, באחריות עדי שלם ולילך שחר לנדסמן, ולחני סולימנפור על הוראות הבטיחות.

תודה מיוחדת לטיגיסט ביאדגלין, ריקרדו לפין, סיון לוי, נופר נתן, טל יצחק לוי, שמעון רביבו, פסח זולנדק, יוסף ריבייב ואילן ימיני – על הסיוע המסור והאינסופי.

תודה לכל המורים שהשתתפו באירועי הזיכרון השונים, לימדו שיעורי חינוך, עמלו ותרמו.

תודה מיוחדת לזמר ליעד חקק שהגיע לטקס וצפה בהופעת שירו, ״הריקוד האחרון״.

תודה מיוחדת למשפחתם של ליאת קסטיאל ז״ל וסאן אמנון יעקובוב ז״ל שכיבדו בנוכחותם את הטקס.

 

בתקווה לבשורות טובות ולחג עצמאות שמח.
יבורכו חיילי צה״ל!
תבורך מדינת ישראל!
הגדרות כלליות כניסה למערכת