סמינר תקשורת 2019

סמינר תקשורת 2019 כלל מיגוון של סדנאות לימודיות חוויתיות במטרה להעשיר את עולם התלמידים ולהוות להם מודלים להשראה וליצירתיות.
התלמידים פגשו שמעו הרצאות וחוו סדנאות אטרקטיביות ממיטב תעשיית המדיה. צלם העיתונות מסוכנות רוייטרס שיתף והציג את עבודת הצלם וסיכון חיים תחת אש, עורכת התוכן של תוכניות הריאליטי הכי נחשבות כיום על מסך הטלוויזיה סיפרה סודות מאחורי הקלעים והדגימה מניפולציות הנעשות בעריכה,התלמידים צפו בסרט הקולנוע "מוטלים בספק" בכיכוב רן דנקר ונפגשו עם תסריטאי ובמאי הסרט למפגש מרגש על התהליך מסיפור לסרט עלילתי. בסדנת איפור אפקטים לקלנוע למדו כיצד ליצור איפור חבלות,תאונות, פיגועים וטרור והפיקו סרטון דרמטי על רעידת אדמה שלא מותיר אף עין אדישה.
ומה עם עולם הספורט כפי שבא לידי ביטוי בתקשורת? גם לנושא זה התייחסו בסמינר באמצעות הרצאה מרתקת מתובלת בדוגמאות מוחשיות וסרטונים מעולם בני הנוער, בשילוב סדנת כושר דינאמית ואקטיבית.
וגילינו גם כישורי משחק החבויים בתלמידים רבים, בסדנת משחק מול מצלמה עם כוכב חטופים וכפולים, השחקן ישי גולן.
לסיום הסמינר, במגמת התקשורת המוטו הינו אקטיביזם חברתי וחשיפת התלמידים לעולמות מרגשים ומעורבות חברתית. באופן זה בקרו התלמידים במרכז נא לגעת והשתתפו בסדנא בשפת הסימנים והתנסות בקשיים של אדם עם מוגבלות כפולה חירשות ועיוורון.
ולקינוח חוו חוויה מעצימה של פעם בחיים- סדנת פיסול חימר בחושך מוחלט!!!
סמינר מעורר השראה ובעל תובנות בספקטרום רחב ביותר של תחומים מעולם התקשורת והמדיה.
תודה לצוות מורי המגמה על סמינר פורץ גבולות מדהים ומרתק!!!!

הגדרות כלליות כניסה למערכת